19 Aralık 2010 Pazar

GELECEKTE GÜZEL SÖZLERLE ANIL'MAK

konyaspor maçındaki golü sonrası anıl ile ilgili türlü başlık geyiklerine girildiğini fark etmişsinizdir. ben de bu furyanın bir parçası oldum ve böyle bir başlık seçtim kendime.

neden mi böyle bir başlık? aslına bakarsanız başlığım aydın yılmaz'ın 2006'da konya'da attığı gole bir gönderme içeriyor. aydın'ın golü için o yıl şampiyonluğu getiren gol, yeni arda'nın vizyona çıkışı gibi yakıştırmalar yapılmıştı hatırlarsanız. zaten birçok kişinin gözünden kaçmadı bu benzerlik ve anıl dilaver'in bu golüne bu kez temkinli yaklaşıldı.

temkinli yaklaşmakta yarar var bu gole. keza hagi'nin kadroda böylesine genç isimlere yer verişi acaba ilerleyen haftalarda da devam edecek mi?

ben pek sanmıyorum. kadroda sakatlıklar yüzünden yaşanan bir revizyon var diye düşünüyorum. uzun vadede aydın yılmaz, anıl dilaver, emre çolak gibi isimler kadroda yer bulamayacaktır kanısındayım. ama umuyorum ki yanlış düşünüyorumdur.

galatarasaray'ın ülkemiz için bir ajax, barcelona modeli olmasını diliyorum aslına bakarsanız. yerli futbolcularının-hatta bazı yabancılarının dahi- tamamının alt yapı çıkışlı olmasını hayal ediyorum. böyle bir altyapı galatasaray için hayal değil aslında sadece umuyorum ki bu kötü gidiş bu iş için bir vesile olur.

bugünkü maç için yine haftalardır futbol analizi yapmama geleneğini sürdüreceğim. birçok blogda yazdığı gibi sahada bank asya 1. lig kalitesinde bir galatasaray var ve oynanan futbol dan dundan ötede değil. hagi, bana kalırsa camianın her şeyden ümidini kesmesini de fırsat bilerek denemeler yapmaya başladı. daha önce pek oynamadıkları yerlerde bazı oyuncuları deniyor. neill sağ bekte, balta önliberoda işlerini yapmaya çalıştı bugün. sol bekte çağları görmek sevindiriciydi. ileri uçta anıl dilaver'in iyi niyetli oyunu ve golü bir aydın faciası daha olmasın diye dilleri ısırttı.

ligin ilk yarısının genel değerlendirmesini hafta içi yapmayı planlıyorum. ikinci yarıda seyrantepe ile umuyorum ki sağlam bir galatasaray'ın temelleri atılır.


*** galibiyeti ve ilk yarı liderliği ile izmir'i klakson seslerine boğan göztepe'yi tebrik ediyorum ve bank asya 1.lig yolunda başarılar diliyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder