20 Şubat 2010 Cumartesi

İNÖNÜ YAKLAŞIRKEN


Avrupa Ligi maçlarının ardından şunu anladık, bizim takımlarımızdaki yabancı oyuncular gerçekten maç seçiyorlar. Avrupa maçlarındaki isteklerini ben Süper Lig'te göremiyorum. Öyle ki Atletico'ya karşı harika oynayan Keita'nın arzusu Süper Ligin vasat bir takımına oynarkenkinden 1-2 kat fazlaydı.

Galatasaray'da Dos Santos henüz bir ışık veremedi bana. Tamam bir futbolcunun alışma süresi vb. durumları futbolu üzerinde etkilidir ancak Gio o kadar korkak geliyor ki bana. Sol kanatta aldığı her topu tek pasla pası aldığı arkadaşına yolluyor. Böyle olunca maçta Gio'nun adını dahi duyamıyoruz. Bulunduğu kanat da haliyle felç oluyor. İleriki haftalarda neler yapacağını göreceğiz ama pek de ümitvar konuşamıyorum.

Blogumuz ilk yarıdaki Galatasaray- Beşiktaş derbisi öncesinde de faaliyetteydi. Ne mutlu bize ki ikinci yarıdaki maç için de yorumlarımızı buraya karalayabiliyoruz.

Hafta sonu bu önemli derbi heyecanını yaşayacağız. İnönü'de iki büyük takımımız kozlarını paylaşacak. Umarım dostluğun ön plana çıkacağı temiz bir derbi olur. Gerçi Beşiktaş ile Galatasaray arasındaki maçlarda çok büyük taşkınlıklar yaşanmıyor. Bu serinin böyle devam etmesini diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder