25 Şubat 2010 Perşembe

AVRUPA'YA VEDA

Nasıl anlatmalı bilmiyorum ancak ben bu Avrupa maçlarına büyük eksiklerle çıkmaktan bıktım. Yeter artık ya! Geçen yıl Kewell'dan stoper yarattık bu yıl da Arda'dan santrafor.

Sami Yen'de Atletico Madrid'e boyun eğmek kötü koydu. Çünkü gerçekten de dişimize göreydiler. Yıldızları olmasına rağmen öyle ahım şahım bir futbol oynamıyorlardı. Bu tecrübesizlik denen illet başımıza hep dert açıyor. Hakemin hatası affedilir gibi değil o ayrı ancak Caner'in saçmalayışı ve moralleri sıfıra indirmesi apayrı bir şey. Bana kalırsa Caner'in kulağı şöyle iyice bir çekilecektir.

Bir rüyanın daha sonuna geldik. Geçen yılki doğruyu söylemek gerekirse daha çok üzmüştü beni ama bugün de üzülmedim diyemem. Bir sonraki turu hak etmiştik ilk maçtaki performansımızla.

İlginçtir son yıllarda "Cehennem Sami Yen" birçok takıma cennet oldu çıktı. Bir türlü o istediğimiz baskıyı kuramıyoruz Avrupa maçlarında. Neyse sağlık olsun diyelim. Şampiyonluğa kilitlenelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder