6 Mayıs 2012 Pazar

TARAFTAR, FUTBOLCU TERÖRÜ VE RIDVAN DİLMEN

bu yıl şampiyonluk maçı kadıköy'e kalacak deseler sanırım inanmazdım. haftaiçi maç sonu yorumumda işin kadıköy'e kalmadan pazar günü çözüleceğini söylemiş ardından da fenerbahçe'yi şampiyonluğundan ötürü kutlamıştım. bu kabullenişi galatasaray futbol takımına güvenmeyişim olarak yorumlamamalı.

saçma sapan bir sezonun ardından saçma sapan bir süper final organizasyonu ve tatsız tuzsuz bir futbol ortamı. ne olursa olsun fenerlisi de galatasaraylısı da şu iğrenç ortamda şampiyonluğu istiyor. şike davasının gölgesinde son haftaya geldik.

galatasaray-beşiktaş maçını değerlendirmeye dahi gerek yok. tek kulak diğer maçtayken oynanan oyundan hayır gelmiyor.

gelelim trabzon'a ve trabzon'da iğrençlikler olurken istanbul ağızlarına.

trabzonspor taraftarı 20 yıl öncesinin taraftar taktikleriyle sahadışı olaylarını protesto etmeye çalıştı. protestonun nedeni haklı dahi olsa yöntemler tasvip edilecek cinsten değildi. hakemin şiddete uğrarım korkusu ve eyyamcılığı da cabası. bu maç avrupa'nın herhangi bir kentinde olsaydı iptal edilirdi. bu oynatma isteği nedir onu da anlayamıyorum.

her şeye rağmen ntvspor'da rıdvan dilmen'in yorumlarının riyakarca olduğunu düşünüyorum. hakeme söyledikleri, trabzonlu futbolcuların şiddete varan hareketlerini kınayışı akıllara kadıköy deplasmanlarında galatasaraylı futbolcuların adeta dayak yiyerek maçı tamamlamalarını getirdi. dilmen o maçlarda da aynı kınayıcı ifadeleri aynı sertlikle söyleyebilseydi onu bağrıma basabilir taraflı olsa da oldukça objektif bir insan diyebilirdim. bu kendi tarafına yapılınca kükreyen, başkasına yaparken ses çıkarmayan zihniyeti galatasaraylı olup da taşıyan yazarlar varsa lanetliyorum. tiksiniyorum kendilerinden.

sözü şöyle bitirelim: kadıköy'den bir şampiyon çıkacak. şampiyon fenerbahçe ya da galatasaray olabilir. kim şampiyon çıkarsa onları alkışlayalım. galatasaraylı futbolcular ve teknik ekip dayak yiye yiye o şampiyonluğu fenerbahçe'ye verirse haftasonu gözlerimi ve kulaklarımı rıdvan dilmen'e dikelim. söylemlerini mimiklerini inceleyelim. futboldan tiksinmiş bir insan yüzü görürsek de özrün en büyüğünü dileyelim şeytandan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder