1 Mayıs 2012 Salı

FUTBOL BLOGLARI VE GÜNDEM

gecenin bu saatinde bloga bir şeyler yazmak isteği uyandı içimde. malum gitgeller yaşıyorum blog hususunda ki 2009'da kurduğum bu sevimli yuvayı ayakta tutmak için zaman zaman çırpınıyorum da. şöyle takip ettiğim futbol bloglarına bakayım dedim de ne göreyim ne kadar çok blog kapanmış. takip ettiklerimin yüzde ellisi en son yazısını 1 yıl önce yayımlamış. onlar da blog çöplüğünde kendilerine yer bulmuşlar. minyatürkalemaç'ın da sonu o mu bilmiyorum ama bir yazıyla çimleri sulayalım istiyorum.

evet malum konu hala türk futbolunu meşgul ediyor. geçen yılın yazılarına göz attığımda gördüm ki fenerbahçe'yi haklı zaferi için kutlamışım. dediklerimin de arkasındayım aslında. geçtiğimiz yıl bütün rakiplerini içeride dışarıda yenen bir fenerbahçe vardı ki bu durum bir galatasaraylı olarak beni çok ürkütüyordu. 90'ların sonunda galatasaray hegamonyası ülkeyi kasıp kavururken iflası yaşayan fenerbahçe 2000'lerin başında aziz başkanla toparlanmış ve maddi manevi hegamonya kurmaya başlamıştı. özellikle stadyum ve tesisleşme fenerbahçe'nin türkiye'nin ajax'ı, olimpiakos'u olduğu anlamına geliyordu. galatasaray tarihindeki birikimi harcamakta diğerleri ise sıradanlaşmaktaydı.

şike davası ortaya çıkmadan önce düşündüklerimi yineliyorum fenerbahçe kendisine rakip olabilenleri fena sayılmayacak bir futbolla devirmeyi bildi geçtiğimiz yıl. ve tebriği de hak etti. sonra olanlar ise mide bulandırdı tabii ki.

neyse süreci buraya yazacak değilim. kafamı kurcalayan birkaç nokta var onlardan ilki tabii ki haklılıklarına bu kadar inanıyor ve büyük de bir maddi zararı davanın sonuncuna bağlıyorlarken fener yönetimi cas'tan davasını neden çekti? bu sorunun yanıtı sanırım hala kulüp tarafından verilmedi.

TFF'nin son kararlarıyla olabilecekleri pek çok kişi öngörmüştür. ben de tahminimi yapayım.

pfdk tarafından kulüplere herhangi bir ceza verilmeyecek. belki gelecek sezon için puan silme cezası fener'e verilebilir.

uefa, davada adı geçen kulüplerden fb, bjk ve ts'yi avrupa'dan ihraç edecek.

süper finalin sonucu bu pazar belli olacak bana kalırsa. iş kadıköy'e kalmayacak.

süper final uygulaması ise kesinlikle kalkmalı. fm'de bile keyif vermiyor düşünebiliyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder