25 Ağustos 2011 Perşembe

ÇAKMA CM LİGİ GİBİ

süreci kısaca değerlendireyim.

bir futbolsever olarak gelinen durumdan gerçekten üzüntü duyuyorum. ağzından salyalar saçarak beter ol beter zavallı fener nidalarıyla ortalıkta dolaşan galatasaraylılardan değilim.

halihazırda kalitesizliğin dibine vurmuş ligimizin tek keyif kaynağı olan gs-fener derbilerinin önemini her aklı selim futbolsever kadar biliyorum. beşiktaş ya da trabzonspor'un yoklukları bir nebze olsa da doldurulabilir ligimizde ancak dünyaya açıldığımız gs ve fenerbahçenin boşlukları pek dolmaz gibi geliyor.

fenerbahçe'yi bu duruma düşüren kurum ne ise TFF, FB yönetimi, Savcılık, onları lanetliyorum. bu durumda en suçsuz kesim olan taraftarın acısını anlayabiliyorum.

uefa'nın son kararını açıkçası taraflı buldum. bunu kimse inkar edemez. milan ve porto örnekleri önümüzde dururken bu taraflı baskıya kimse haklı diyemez. fenerbahçe kulübünü CL'ne almamak gibi bir durum milan ve porto'nun aynı muameleyi gördüğü bir CL için geçerli olabilirdi ancak. bu anlamda uefa'nın haçlı zihniyetiyle hareket ettiği görüşündeyim.

fenerbahçe yönetiminin çelişkili açıklamalarına yorum yapmayacağım. bir travma süreci yaşıyorlar ve kimi zaman TFFyi öven kimi zaman TFF'yi yerin dibine batıran açıklamalar yapıyorlar.

9 eylül'de başlayacak lig bana bütün baba futbolcuları editör kısmıyla takımıma doldurduğum CM oyunundaki içime sinmeyişi hatırlatıyor. bunun fenerbahçe ile alakası yok bunun topyekün ligle alakası var. çamurlar, çirkefler içinde kalmış bir futbol dünyasının çocuklarıyız ne yazık ki biz:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder