16 Ağustos 2011 Salı

BAYTAR'IN ELİNE Mİ KALDIK

transfer haberleri üst üste geliyor. eboue ve bonusu keita taraftarı memnun eden ama futboldan anlayanların kafasını karıştıran transferler oldular. keza galatasaray'da hakiki bir sol açığın olmayışı transferlerin ve halihazırdakilerin sağ kanat menşeili oluşları birçok galatasaraylıyı düşündürmüş gibi.

keita'nın geçen yılın başında gidişine anlam verememiştim. paranın kokusu çekmişti kendisini ancak henüz katarlara gidecek yaşta değildi kendisi. buna rağmen fizik kondisyon olarak ne haldedir merak içindeyim. iki yıl evvel izlediğimiz kara tren hala aynı hızına ulaşabiliyor mu acaba.

sol kanatta ciddi bir boşluğun olduğu doğru ancak ben keita'nın ters ayakla solda iş yapabileceğine inanıyorum. bunu arda, hasan şaş zamanında yapmıştı. zaten makbulü de bu değil midir?

benim canımı sıkan asıl transfer haberi, engin baytar oldu. dünyanın en dandik futbolcusuna razıyım ancak karakter problemi olan, çirkefleşen futbolculara tahammül edemiyorum. korktuğum başıma geldi, batuhan geliyor dediklerinde irkilmiştim, baytarla canım iyiden iyiye sıkıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder