15 Ağustos 2011 Pazartesi

ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR

alınan karar yüzünden federasyonu eleştiremiyorum. kendilerince haklı oldukları yanlar var. her şeyden öte işin başına gelir gelmez bu abilerimiz şaşkın ördek gibi kalakaldılar ortada. adeta bir cenderenin içine düştüler.

bugün biz karar veremeyeceğiz kararına vardılar. bu karar aslında bu işlerde henüz yeni yani acemi olduklarının da resmi. belgelerin savcılıktan istenmesi bir anlamda "kardeş, benim acilen karar vermem gerekiyor, sendeki delillerle ben kararımı kesin veririm" mesajını taşıyordu. kamuoyunda böyle bir beklenti oluşturdular ancak sonradan farkına vardılar ki "zanlıları" sorgulamadan bir karar verilemez. bunun nasıl bu kadar geç farkına varıldı anlamıyorum. sanırım pek çok kişinin kafasında böyle bir soru var. burada iki ihtimal var diye düşünüyorum. 1-federasyon gerçekten acemice belgeleri istedi ve durumun farkına varamadı 2-her şeyin farkındaydı ortam yumuşasın diye çalışıyormuş havası verdi.


kararın ne olduğu pek önemli değildi. sonuçta hiç kimseyi memnun edemeyeceklerdi. çıkan kararın beklenen karar olduğunu da başta söylemiştim. bundan sonra iddianamenin hazırlanması ve tabii ki mahkemenin sonuçlanması beklenecek.

fenerbahçe, hemen her deplasmanda şikeye ilişkin pankart ve tezahüratlarla karşılaşacaktır. bu anlamda futbolcuların moralleri bozulabilir ya da aksine farklı bir motivasyon yaratabilir bu durum camiada. bunu çok yakında göreceğiz ancak şunu söylemeliyim ki pek tadı tuzu kalmadı ülkemizde futbolun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder