29 Kasım 2009 Pazar

"İBRAKADABRA" ŞAPKADAN TAVŞAN ÇIKARDI


El Classico yine büyüklüğüne yakışır geçti. Mükemmel hareketler izledik yıldızlardan. Maçı izlerken ligimizi düşündüm ve biz de maç mı izliyormuşuz be dedim yine:D

Barcelona'ya sempatim vardır. Aslında La Liga'da desteklediğim takım Altetico Madrid ancak Real'in karşısında kim varsa yanındayım:D

Maçı değerlendirmek gerekirse: İbra'nın harika vuruşu diye özetleyebiliyorum. Gerçi sağ tarafın hırçın çocuğu Dani Alves'in muhteşem asistini de görmezden gelemeyiz. O top İbra'ya değil de Guiza'ya gelseydi diye düşündüm:D

İlk yarıda Real Madrid harika bir alan savunması yaptı. Henry soldan İniesta sağdan zorladıysa da çok kalabalık savunulan Madrid ceza sahasını geçemediler. CR9 karşı karşıya pozisyonda kalecinin ayağına değil de ağlara gönderebilseydi topu şimdi başka şeyler de konuşuyor olabilirdik.

İkinci yarı Peph'in en önemli müdahalesi tabii ki İbrahimoviç Henry değişikliği oldu. Barcelona ileride top tutar oldu. Sağdan ve soldan gelen toplar tehlike yaratmaya başladı. Ve tabii olan oldu ve İbra şapkadan çıkardı tavşanı. Sergio B. 'in kırmızı kart görmesi bile Barcelona'nın futbolunu pek etkilemedi bence.

Sözün özü bu geceki El Classicoda da Barça güldü. Son 3 maçta da Barça gülmüştü. Bakalım ikinci yarıdaki maç nasıl olacak, heyecanla bekliyoruz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder