19 Kasım 2009 Perşembe

UTANDIM AMA


Geçtiğimiz günlerde ayyuka çıktı, basketbol şubesinin çakallığı. Yapılan küçük hesaplar madara etti hepimizi. Düzenbaz diye anacaklar artık adımızı. Hoş olmadı ve taraflı tarafsız herkesten tepki aldı bu saçma kurnazlık.

Bu utanç verici olayı örtbas etme çabası içinde değilim ancak üzüldüğüm kadar sevindim de bu olayın sonunda. Olay sonunda kulübün durumu kabullenişi ve duruma koyduğu tepki ne derseniz deyin takdire şayandı. Bu düzenbazlık yönetimce bilinmiyor muydu? Ya da yönetim mi böyle bir çakallığa girişmişti bilemiyorum ancak olay sonrasında yapılması gereken hatanın kabulü ve yetkililerin kulüple ilişkilerinin kesilmesiydi. Söylediğim gibi de yaptı kulüp.

Başka takımlardaki olaylarla karşılaştırmayı haz etmiyorum ancak geçenlerde patlak veren küfür krizinde de benzer davranışı sergilemeliydi diye düşünüyorum ezeli rakibin. Örneğin Beşiktaş'ın formda bir Nouma'yı "tombala" olayından sonra yollayabildiği gibi Fenerbahçe de o programda küfürlü sözleri sarf eden kişilerin varsa üyeliklerini iptal etmesi, çeşitli haklardan yararlanmalarını engellemesi gerekirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder