13 Kasım 2009 Cuma

OZ BÜYÜCÜSÜ CİMBOM'DAN GİDER Mİ?


Transferini duyduğum günü bugün gibi hatırlıyorum. Ne büyük bir şok yaşamıştık. O ara bir furya halinde dev futbolcular takımlarımıza geliyordu. Harry Kewel'ın gelişi de sükse yaratmıştı. Onu Leeds'ten bu yana takip ediyordum. Leeds'teki maçta Emre'nin kırmızı kartının gazına oyundan atıldığında doğruyu söylemek gerekirse haksız yere atılışına üzülmüştüm. Büyük bir yetenek olduğunu o yıllarda ispatlamıştı. Liverpool gibi bir markaya transfer olmuş ve sonraki yıllarda o takımla Avrupa şampiyonluğu keyfi yaşamıştı. Böyle bir ismi takımlarımızda görmek son yıllarda pek kolay olmuyordu. Galatasaray'da oynadığı birçok maçta kumaşını,kalitesini hepimize gösterdi "Oz Büyücüsü".

İki yıllık sözleşmesi sezon sonunda sona erecek. Yönetim haklı olarak bu beyefendi futbolcuya imza attırmak isteyecektir ancak ailesinden 1 yıldır ayrı kalan Kewell'ın bu teklifi nazikçe geri çevireceğini düşünüyorum. Keza söylenenlere göre en büyük sorunu ailesinden uzak kalışıymış. Hayırlısı diyelim ve bir şekilde hanımı ve çocuklarını ülkemize getirmesini umalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder