3 Aralık 2009 Perşembe

UEFA AVRUPA LİGİ GAL:1-0:PANA


Dün gece tribünler dolu olmasına rağmen maçın o kadar seyirciyi memnun ettiğini düşünmüyorum. Gerçi ikinci yarıda Keita girdikten sonra çok güzel hareketler izledik bir müddet. Hatta aklıma bilmem kaç dakika topu rakibe göstermeyen Rijkaardlı Barcelona geldi ancak bu uzun sürmedi ve maçın keyifli olmasını sağlamadı.

Her şeye rağmen iki kulübümüz de Avrupa Ligi gruplarından birbirlerine mesaj yollarcasına birinci çıktılar. Şimdi sonraki turda rakiplerimizi bekleme zamanı. Son maçların hazırlıktan başka bir önemi kalmadı. İkinci turda gelecek rakiplerden bazıları gözümü korkutuyordu. Bunların en bombası Şampiyonlar Ligi'nden gelecek olan Liverpool tabii. Bu takımların arasına umarım Beşiktaş da girer. Bu yıl iki Türk takımı da kupanın favorileri arasında bana kalırsa. Bir iki tur daha geçeceklerine inanıyorum. Galatasaray geçen yılki Hamburg felaketine benzer bir durum yaşamazsa en az çeyrek final yapar diyorum. Fenerbahçe'nin de çeyrek finale geleceğine inanıyorum. Bakalım, tüm bunları zaman gösterecek bakarsınız bir yerli final olur Avrupa Ligi'nde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder