17 Aralık 2009 Perşembe

"AYDIN YILMAZ" GÖZÜMÜZ NE ZAMAN AYACAK?


Konya'da attığı golü hatırlayanlarınız vardır. Herkes gibi ben de evet demiştim, geliyor yerli "Totti". Hani gol makinesi diye alınır da çamaşır makinesi çıkar ya bazı futbolcular bu Aydın'da bu durum yaşanıyor anladığım kadarıyla. Başa gelen bütün teknik adamların gözüne girmeyi başarıyor genç futbolcu ancak sanırım performansı antrenmanlarla sınırlı kalıyor. Belki de stadyum fobisi vardır kim bilir? Gerçi Carrusca gibi Dünya Gençler Şampiyonası'nda yıldız adayı gösterilen bir sürü futbolcu hatırlıyorum. Aydın da bunlardan biri olacak sanırım. Her Galatasaraylı gibi bir Arda daha kazanmayı umuyorum ancak Aydın'a verilen kredilerin de sonuna gelindiğini hissediyorum. Dünkü Graz maçındaki performansı umarım onu kendine getirir ve fırsat bulduğu ilk maçta bu sözlerimi ağzıma tıkar, Aydın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder