14 Eylül 2009 Pazartesi

İZMİR'DE NEDEN BİR TANE GÖKÇEK YOK?



Yazıya başlamadan şunu söylemekte yarar görüyorum. Ne Melih Gökçek'in şahsına ne de bağlı bulunduğu siyasal görüşe sempatim var. Aksine Melih Gökçek'in kabadayı tarzına ve siyasal duruşuna oldukça uzağım. Ancak söz futbola gelince, son günlerde Ankaraspor-Ankaragücü birleşmesini gerçekleştirerek ortalığı bulandıran bu adamın Ankaraspor'u dipten alıp Süper Lig'e taşıması var.

Ben bir İzmir'li olarak birçoğunuzun çekmediği futbol özlemini çekiyorum. Biliyorum ki aklı başında bir sürü İzmirli'nin çektiği bir özlem bu. Diyeceksiniz ki, Karşıyaka, Altay, Göztepe şimdilerde Bucaspor neyinize yetmiyor? Yetmiyorlar işte! Bize Süper Lig tadını vermiyor Bank Asya maçları. Zaten bu saydığım takımların maçlarına da özel taraftar grublarının üyelerinden başkaları gitmiyor.

Oysa bir Ankaraspor'umuz bile yok yıllardır. Şöyle eşini dostunu alıp Göztepe-Trabzonspor maçına gidemiyoruz, çünkü ligde yokuz! Şöyle bir hafta sonunu Karşıyaka-Beşiktaş maçına ayıramıyoruz,çünkü ligde yokuz! Ağız tadıyla Karşıyaka-Göztepe derbisi izleyebildiğimiz yok! Çünkü bu takımlar aynı ligde bile değiller! Bugünlerde Bucaspor kanımı kaynatıyor. Bana ümit aşılıyor ancak mali krizleri devam ederse onlardan da bu yıl bir performans bekleyemeyeceğiz.
O kadar atıp tutuyoruz ama şu güzelim İzmir'den ne bir Melih Gökçek çıktı bir takımımızı aldı götürdü süper lige çıkardı ne de bir sponsor VESTEL gibi. Elin oğlu ligde 3 takımla 4 takımla temsil edilirken köklü kulüplerin şehri İzmir'de tık yok. Böyle giderse olacağa da benzemiyor. Yıllardır Yaşar grubu Karşıyaka'yı destekliyor ancak hiçbir icraat yok. Bir VESTEL'in yaptığını yapamıyorlar. Hadi onu geçtim JET Fadıl kadar olamıyorlar! Diyeceksiniz ki ne yani Melih Gökçekler çıksın da ligdeki 2.senemizde başka takımla birleştirmeye mi kalksın bizi? Bu soruma ben de cevap veremiyorum. Tek bildiğim Süper Ligsizlik yetti gari:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder