6 Şubat 2011 Pazar

TT ARENA'DA GALATASARAY

bu gece belki de aylar sonra bir galatasaray maçından keyif aldım.

maç başlamadan önce özellikle son 10 haftanın inanılmaz keyifsiz olacağını düşünerek üzülmüştüm. keza ümitleri tamamıyla tükenmiş bir takımın arkasında taraftar desteği de olmayacak diye düşünüyordum. bu hafta itibariyle yanıldığıma mutlu oldum. galatasaray'ın yeni stadyumu anlaşılan taraftarı motive etmiş ve taraftar yeni stadyumunda olmayı sadece galatasaray'ı görmek için de istemiyor.

galatasaray bu kadar kötü bir dönem yaşarken yepyeni bir stadyumla bu kötü dönemi daha acısız atlatacaktır. taraftarlar yıllar sonra varlıklarını yeşil zeminde hissettirebilmenin keyfine varmış olacaklar ki stadyumu büyük oranda dolduruyorlar.

bugün 32 bin kişi vardı tt arenada. maçın teknik analizinden ziyade yazının başından bu yana bu duruma değinmem sanırım sahada olup bitenin beni çokça ilgilendirmediğinden.

hagi elindeki malzemeye göre bir şeyler yapma peşinde. orta saha kökenli futbolcularımızın sakat ve cezalı olmaları gigayı farklı seçimlere zorluyor. bu durumdan çok mu yakınıyorum. hayır tabii ki. orta sahanın ortasında takıma geri vites olan ayhandan ziyade stoper neill'i görmek inanın beni daha çok mutlu ediyor. sabri'ninse hücuma daha yakın oluşu sanki milletin dalga geçtiği dağlara taşlara vuran sabri'yi günden güne öldürecektir. keza bu adamı biz 2004'te harika şutlarıyla tanımıştık tabii ki ileri uçta.

culio ve stancu devre arasında yapılabilecek en iyi transferler sanıyorum. özellikle culio'nun takımı sahiplenişini çok beğeniyorum. hem teknik kapasitesi yüksek hem de mücadele ediyor. genç stancu'nunsa yıllar evvel adı sanı bilinmeyen bir takımdan galatasaray'a gelen adrian ilie gibi olacağına inanıyorum. ünlenecek ve bir avrupa kulübüne gidecek. o kumaş var stancu'da...

kewell ve baros'un takıma dönüşleri takımın kalitesini artırdı haliyle ancak korkum bu iki usta ayağın tekrar sakatlık belasıyla takımı yalnız bırakmaları.

arda'nın da takıma katılması en azından sahadaki futbolun çekilir hale gelmesini sağlayacaktır. bu nedenle arda'yı dört gözle bekliyorum.

tt arenada kazanmak yetmiyor. haftaya gaziantep deplasmanında takım büyük bir sınav verecektir bana göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder