11 Haziran 2010 Cuma

TÜRKİYESİZ BİR DÜNYA KUPASI DAHA


tamam özellikle 80 kuşağı için dünya kupası italya 90'dan bu yana dünya kupaları özeldir. haliyle kendimizi bildiğimiz yıllara tekabül eder 1990lar. ben 90 dünya kupasını iyi hatırlıyorum. hatta dünya kupasının logosunu çok severdim. böyle kafası toptan bir futbolcuydu logo. italyanın renkleri vardı logoda. sonrasında 94 dünya kupasını da izlemişimdir. amerika'da oynanan o dünya kupasında hagi'yle büyülenmiştim. zaten romanyayı tutuyordum. zaten sürekli bir başka takımı tutmak zorunda kalıyorduk. türkiyenin dünya kupasına katılması sanki imkansızdı. o yıllarda katıldığımız avrupa şampiyonası bile bizi amma heyecanlandırmıştı be. valla alpay'ın vlaoviç'i düşürmediği hırvatistan maçında kalpten gideceğim sanmıştım. 98'de yine yoktuk.bense hollanda'yı tutuyordum. devşirme takımlar bulmaya devam ediyorduk kendimize. 2002'yi bilirsiniz. bildiğiniz rüyaydı hepimiz için. mükemmeldi. yok böyle güzel bir duygu. senelerce ağzının suyu aka aka izlemişsin, kendi milli takımın orada mücadele ediyor. sonunda kalpten destekleyebileceğin bir takım var önünde. o mutluluğu da çok gördüler bize. oymuş. 2006 oldu yokuz. 2010 oldu yokuz. 2006'da herhangi bir takım tutmadım ne yalan söyliyeyim. bu sene de japonya'dan yana gönlüm. pes 2010 da onları top player seviyesinde şampiyon yapmaya çalışıyorum acaba o yüzden mi bilmiyorum ama gönlüm bu çekik gözlülerle. ah ulan ne zaman 2002'deki heyecanı yaşayacağız biz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder