27 Haziran 2010 Pazar

O TANRININ ELİYDİ DE BU KİMİN OFSAYTI?


başta belirtmek isterim ki internet dünyasından yükselen ses kulak verilmeli ve TRT maçlarında yorumcu olarak artık ömer üründül'ü kullanmamalı. bu beyfendi maç boyunca iyi oyuncuymuş, çok beğeniyorum, eh fena değil falan filan gibi saçma sapan izleyiciye hiçbir şey katmayan cümleler kurdu. aslında biz izleyiciler yorumcunun arada verdiği harika örneklerle ve yaratıcı yorumlarla mest olmak istiyoruz. şu yenilsen de yensen de programına çıkan blogger arkadaşlardan birini koysan oraya yeminle harika yorum yaparlar. neyse...

maçı kazanmasını istediğim arjantin'di. bahis yaptığımdan da böyle istiyordum, bana sempatik geldiğinden de ancak meksika'nın yediği ilk golü görünce bütün duygularım değişti ve batsın iddaadaki param yürü be meksika demeye başladım. tabii demoralize olmuş meksika takımı uğraşsa da oyuna ortak olamadı o dakikadan sonra. bu arjantin'i seviyorum ancak dünya kupalarındaki şaibeli sonuçları da beni tiksindiriyor. maradona'nın "tanrı'nın eli" muhabbeti, bugün de artık kimin ofsaytı bilmiyorum beni bu takımdan soğuttu.

bana kalırsa çeyrek final eşleşmesinde almanya karşısında bu futbolla hiçbir şey yapamaz mavi beyazlılar. orta sahada cambiasso ve javier zanetti'nin eksikliğini hissediyorlar. topu alan orta sahayı kordonda yürür gibi geçiyor. bakalım maradona kafasını taşlara vuracak mı. yine de başarılı olmasını istiyorum maradona'nın. ne olursa olsun seviyoruz seni be abi:D

1 yorum:

  1. Ö.Ü. gerçekten yeter artık. Bir bu adama bir de Demirörene yeter demekten sıkılmayacağız herhalde. TRT Ö.Ü.'le para vermiyor ve bu yüzden başından da savamıyor. Ama kaybediyor.

    YanıtlaSil