22 Mayıs 2010 Cumartesi

STAY WİTH US ŞAŞ


tamam ben de sizler kadar sevdim kewell'ı. bordeaux maçında doksana taktığı topu da unutamıyorum evet. gollerinden sonra harryyy harryyy kewell diye bağırdım da. ancak son dönemlerdeki talihsiz sakatlığı taraftar içindeki yabancı hayranlığını da göstermiştir bana kalırsa.

şöyle düşünüyorum şaş kewell'dan daha mı az galatasaraylıydı? verdiği söz ve galatasaray sevgisi yüzünden fenerbahçe'ye gitmeyi reddetmiş bir futbolcudan bahsediyoruz. hem de ankaragücü'ndeyken. ne kadar iyi bir galatasaraylı olduğunu hepimiz biliyoruz. roma'nın tottisi neyse şaş bizim için öyle olmalıydı. belki altyapımızdan yetişmemişti ancak çok genç yaşta geldiği galatasaray'da o rütbeyi hak ediyordu. hangi maçta şaş'ı gönderen yönetimi eleştirdik. hangi maçta bizimle kal şaş diye pankart açtık. hangi maçta şaş'ın portresini açtık tribünlerde. aynı şeyleri ergün pembe için de söyleyebilirim. hakan şükür için de ama şaş daha farklıydı. tribünden gelmiş gibiydi.

kewell'a gösterilen hassasiyeti kendi evladına göstermeyen zihniyet batsın bence. eyvallah baba adamdır kewell pek bir yamuğunu görmedik ancak şaş da en az onun kadar bu sevgiyi hak ediyordu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder